Atsispaudimai
Atsispaudimai - vienas geriausių fizinio pasiruošimo elementų. Juos darydami Jūs treniruojate ne tik raumenis, bet ir riešus bei pirštus, ko pasekoje išvengiate bereikalingų traumų kovos metu.

Riešų treniruotė

Tie, kurie turi tvirtus riešus įgyja pranašumą ne tik tuomet, kai kovodami jų netraumuoja, bet ir tais atvejais, kai reikia tvirtai įsikibti, kad tas negalėtų išsilaisvinti. Norint treniruoti riešus, darykite atsispaudimus ant krumplių arba ant išorinės plaštakų pusės. Atlikdami atsispaudimus ant krumplių į žemę remkitės tik rodomojo ir didžiojo piršto krumpliais!

Rankų pirštų treniruotė

Pradėkite nuo atsispaudimų ant penkių pirštų, jei taip dirbant matote, kad to padaryti dar negalite, remkitės į grindis keliais taip sumažindami krūvį per pus. O jei ir to nepavyksta, Pasirėmę į žemę keliais tiesiog pabandykite pastovėti ant pirštų. Po to, kai Jūsų pirštai pakankamai sutvirtės, pradėkite daryti atsispaudimus ant keturių, trijų ir pagaliau dviejų (rodomojo ir didžiojo) pirštų. 

Siekdami maksimaliai efektyviai treniruoti raumenis, neapsiribokite vien paprastais ir monotoniškais atsispaudimais. Kaitaliokite kojų ir rankų padėtį, atitraukite nuo žemės rankas, pakaitomis perneškite kūno svorį nuo vienos rankos ant kitos. Kaitaliokite atsispaudimų tempą:
  - nusileiskite lėtai, o pakilkite greitai;
  - pakilkite ir nusileiskite kaip kalima greičiau;
  - nusileiskite per tris sykius, o pakilkite per vieną.

Nepamirškite, kad atsispaudimas visiškai padarytas tik tuomet, kai krūtine pasiekiate žemę, o pakilę pilnai ištiesiate alkūnes. Kiekvieną judesį atlikite pilna amplitude - nuo pradžios iki pabaigos, neapgaudinėkite savęs darydami tik trečdalį, arba pusę reikiamo judesio. Visuomet vadovaukitės taisykle "Geriau mažiau, bet kokybiškai".
Straipsnį perskaitė: 2647

Įvertinimas: Įvertinimas: 5.0/3

Viso komentarų: 0
Komentuoti gali tik prisijungę nariai.
[ Registruokis | Prisijunk ]